vasárnap, december 11, 2016

Miután sorra felálltak az általa irányított lap munkatársai, felállt a főszerkesztő is, aki a VS.hu-tól is távozik. Döntését így indokolta Facebook-oldalán.

"Hibáztam, amikor hagytam, hogy a támogatott tartalmak a támogató feltüntetése nélkül jelenjenek meg, noha ebbe beleszólásom nem volt, de az is igaz, ez elegendő ok lehetett volna akkori felmondásomra. Ezért vállalom a felelősséget, és távozom a VS szerkesztőségének éléről.
Ugyanakkor kijelentem, hogy a vezetésemmel a szerkesztőségben szabad, autonóm, független újságírói munka folyt, amire büszke vagyok. A folytatáshoz a maradó kollégáknak minden segítséget megadok."

A Századvég-tanulmányokat kiperelő, korábban az Origónál (Magyar Rádiónál, Magyar Hírlapnál) dolgozó Joó Hajnalka után sorra hagyták ott a szerkesztőséget az újságírók.

A tömeges felmondás oka, hogy miután múlt héten az MNB-nek nyilvánosságra kellett hoznia alapítványai költéseit, kiderült, hogy a VS.hu-t is kiadó New Wave Media cégcsoport is a támogatottak között volt. A New Wave Production, New Wave Media és a cégcsoporthoz tartozó, We Love Budapestet és We Love Balatont kiadó We Love Publishing összesen 642 255 760 forintot kapott az MNB alapítványaitól.

Szombat éjjel a VS szerkesztőségi közleményben tudatta, hogy őket is meglepte és megdöbbentették a közzétett adatok. Mint írták:

"Hogy vannak támogatott projektek, azt csak az azokban résztvevő újságírók egy része tudta, de ezek nagyságrendjével ők sem voltak tisztában, mint ahogy azzal sem, hogy több alapítványtól is érkezik pénz."

Forrás: 24.hu

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a RoTaPress.us nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák. Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Kövess bennünket a Facebookon!
load more hold SHIFT key to load all load all